Patrizia Pepe

FAQ

- Z jakiego sposobu płatności mogę skorzystać dokonując zakupów w sklepie internetowym?

Płatność za złożone zamówienie jest możliwa przelewem na konto  albo szybkim bezpiecznym przelewem PayU (obsługujący przekierowania na konto, oraz płatności bezpośrednie (Express) kartą Visa lub Mastercard) .  Jest także możliwość płatności przy odbiorze paczki od kuriera, wybierz wtedy opcję „ za pobraniem”. Istnieje także odbiór własny, czyli po dokonaniu zakupów, można odebrać je i zapłacić  bezpośrednio w salonie w Starym Browarze, w czasie nie dłuższym niż 2 dni.

- Nie zdążyłam/em odebrać paczki, która wróciła juz do nadawcy. Co zrobić?
W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy. W przypadku nieodebrania przesyłki Klient zostaje obciążony kosztami przesyłki oraz zwrotu do nadawcy.

 - Gdzie mogę odebrać moje zamówienie?
Zamówienia można odbierać pod adresem, który Klient wpisuje podczas ich dokonywania (adres zamieszkania, miejsce pracy) oraz w salonie w Starym Browarze (po wybraniu opcji odbioru osobistego).

- W jakim czasie otrzymam swoje zamówienie?
 Dostawa realizowana jest niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na konto i w przypadku dostawy przez firmę kurierską zajmie nie dłużej niż 5 dni roboczych (chyba, że następuje w okresach specjalnych np. Święta Bożego Narodzenia – wtedy termin dostawy potwierdzany będzie indywidualnie po sprawdzeniu możliwości firmy kurierskiej).  Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku . Wszystkie zamówienia z soboty i niedzieli realizowane będą w poniedziałek. Jeśli zamówienie będzie złożone i zapłacone do godziny 14.00 dnia powszedniego, przesyłka następnego dnia pojawi się u Klienta.

- Ile wynoszą koszty wysyłki?
Koszt dostawy kurierem UPS to 29 zł, bez względu na gabaryty przesyłki.

- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście, wystarczy zaznaczyć odpowiednią  opcję przy zamówieniu i wpisać dane.

- Czy mogę śledzić stan mojego zamówienia?
Tak, za każdą zmianą w statusie przesyłki otrzymujesz maila na podany w zamówieniu adres. Po zalogowaniu, na stronie swojego konta Klient również może to sprawdzić.

- Co muszę zrobić, żeby zwrócić artykuł?
Klient może zwrócić go w naszym salonie w Starym Browarze, artykuły muszą znajdować się w niezmienionym stanie i posiadać odpowiadający im paragon, oryginalne metki oraz nienaruszone specjalne zabezpieczenie. Jest też możliwość zwrotu kurierem, jednak odbywa się to na koszt zamawiającego.  
Kupujący jest zobowiązany do zwrotu otrzymanego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Należy wypełnić formularz zwrotu (zakładka „regulamin” punkt 10) oraz dołączyć go do odsyłanej paczki. Sklep dokona zwrotu kwoty pieniężnej równej wartości towaru w maksymalnym terminie 14 dni od daty otrzymania towaru i stwierdzeniu, że jest on w stanie nienaruszonym. Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem, na wskazane przez Klienta konto bankowe.

- Kto ponosi koszty za zwrot przesyłki?
Zwrot dokonywany jest na koszt kupującego.

- Czy istnieje możliwość zwrotu towarów sprowadzonych na życzenie?
Gdy sklep zamawia towar z Włoch na specjalne życzenie klienta, nie istnieje możliwość jego zwrotu.

-  Czy wysyłacie towary za granicę?
Jest to kwestia ustalana indywidualnie, należy skontaktować się bezpośrednio ze Sklepem, mailowo lub telefonicznie.

- Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Patrizia Pepe to włoska firma, ubrania są oznaczone włoską rozmiarówką. Włoskie rozmiary wypadają następująco:
 
EU 34 36 38 40 42 44
IT 38 40 42 44 46 48

 
Niektóre artykuły (bluzy, tuniki) posiadają również rodzaj numerowania:
 
EU XS-S S-M M-L L-XL
IT 0 I II III

 
W przypadku butów, rozmiarówka jest standardowa, jednak kozaki i botki często wypadają o rozmiar większe.

- W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?
Zastosowanie ma procedura reklamacyjna. W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
1. Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogę elektroniczną formularza reklamacji (formularz w zakładce „regulamin” punkt 10)
2. Następnie towar proszę wysłać (polecamy firmę kurierską UPS) wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres salonu w Starym Browarze.

Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem.

Jeśli Klient otrzymał towar zgodny z zamówieniem, jednak np. rozmiar nie pasuje, wtedy zastosowanie ma procedura zwrotu.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Obuwie powinno być czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu braku), zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

- Jak działają vouchery?
 Voucher można wykorzystać zarówno w sklepie stacjonarnym jak i on-line.
W przypadku chęci użycia Vouchera w sklepie on-line należy skontaktować się ze sklepem stacjonarnym (telefonicznie lub mailowo) i podać nr VOUCHERA oraz poprosić o kod do zakupów on-line dla danego VOUCHERA. Kod generowany jest natychmiastowo i przekazywany Klientowi. KOD należy wpisać w czasie płatności w okienko KODY RABATOWE.